Celem naszej działalności jest dostarczanie rozwiązań dla obszarów IT firm oraz sprawne eliminowanie problemów oraz incydentów występujących przy wykorzystywaniu środowisk informatycznych. Strefa Klienta ułatwia dostęp do usług z zakresu napraw gwarancyjnych, serwisu oraz zdalnej pomocy.
Dla wygody naszych klientów dostosowujemy sposób świadczenia usług do indywidualnych preferencji i możliwości i stosujemy różne poziomy wsparcia technicznego, dopasowane do wymagań klientów. Oferujemy także pomoc zdalną, podczas której wszystkie prace wykonywane są dzięki zdalnemu połączeniu poprzez bezpieczny, szyfrowany kanał VPN. Intuicyjny portal zgłoszeniowy pozwoli sprawnie i wygodnie przekazać informacje o usterce informatykom naszej firmy.
Zapewniamy także wsparcie przy naprawach gwarancyjnych dostarczanego przez nas sprzętu IT oraz potrafimy pomóc nawet jeśli sprzet nie był kupiony w naszej firmie. Posiadamy bogate doświadczenie przy współpracy z zewnętrzną pomocą techniczną producentów, takich jak Microsoft, HPE, Lenovo, Intel czy Dell.
Każda drobna usterka sieci oraz urządzeń, które są do niej podłączone, może generować duże problemy i koszty dla firm. Dlatego w ramach zawartych umów serwisowych, gwarantujemy szybkie podjęcie działań po zgłoszeniu problemu. Nasza wiedza i umiejętności pomogą szybko zlokalizować awarię i niezwłocznie ją usunąć lub zminimalizować jej negatywny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa czy instytucji. Rozbudowane zaplecze techniczne, komputerowe i biurowe podłączone do sieci może zostać objęte monitoringiem aktywnym, w ramach którego serwisant na bieżąco śledzi spadki aktywności sieci i reaguje zanim dojdzie do awarii.